Nieuwsbrief zondag 5 juni04.06.2022

Pinksteren:
In Handelingen 2:1 lezen we dat de gemeente van Jezus Christus te Jeruzalem op de pinksterdagmorgen allen eensgezind bijeen waren.
Laat dit, voor zover mogelijk, ook van ons mogen gelden. Wat zou het heerlijk zijn om op de pinksterdagen met een volle kerk de pinksterliederen te zingen, met een volle kerk om het werk van de pinkstergeest te bidden en om ook samen, als gemeente van Jezus Christus te Onstwedde, de pinksterprediking te mogen ontvangen.
In het vertrouwen dat de Heere ook anno 2022 Zijn (pinkster)beloften waarmaakt.

De collecten vinden plaats in de eredienst voorafgaand aan de prediking.
De eerste is voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer.
Bij de uitgang kunt u middels de zendingsbussen geven voor de zending.
Uw gift digitaal overmaken blijft uiteraard ook mogelijk.

Zendingscollecte Pinksteren:
Pinksterzondag wordt bij de uitgang de pinksterzendingscollecte gehouden ten behoeve van de GZB.
Ook kunt u uw gift overmaken naar rekeningnummer NL44 RABO 0349 0041 96 van de diaconie
o.v.v. extra collecte GZB.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Eerste en Tweede Pinksterdag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Verjaardag Predikant:

In de maand juni worden er in de pastorie, met dankbaarheid aan de Heere die ons leven spaarde, een aantal gedenkdagen gevierd. 1 juni mocht ik jarig zijn en D.V. 20 juni hoopt mijn vrouw jarig te zijn. En ik verklap het maar alvast: 18 juni is onze trouwdag en dit jaar hopen we 23 jaar getrouwd te zijn. Nu zijn wij gewend om i.v.m. onze verjaardagen de gemeente uit te nodigen voor een inloopmiddag/-avond met een hapje en een drankje in de pastorie. Bij mooi weer maken we een kring in de pastorietuin. We zien dit als een ontmoetingsmoment ter versterking van de onderlinge band en zeker deze eerste keer in uw midden helpt het ons ook om elkaar beter te leren kennen. We heten iedereen hartelijk welkom; ook de jongeren om een “pilsje” (0.0).

Jaarrekening diaconie:
De jaarrekening 2021 van de diaconie ligt deze week ter inzage bij de penningmeester van het college van diakenen, diaken W. Migchels, Veenhuizerweg 2.
De rekening is tevens gepubliceerd in het kerkblad van juni 2022.
Indien u inzage wenst, dan kunt u contact opnemen met diaken W. Migchels, telefoon 0599-33 12 27.

Clubkamp jeugdclub 12-16:
De jeugdclub 12-16 hoopt van 10 tot en met 12 juni op clubkamp te gaan naar Ellertshaar. Zij verblijven daar in groepsaccommodatie Klonie.