Nieuwsbrief zondag 29 mei28.05.2022

De collecten vinden plaats in de eredienst voorafgaand aan de prediking.
De eerste is voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer.
Bij de uitgang kunt u middels de zendingsbussen geven voor de zending.
Uw gift digitaal overmaken blijft uiteraard ook mogelijk.

Extra Collecte HGJB:
Vandaag is er een extra collecte die bestemd is voor het werk van HGJB.
Ook kunt u uw gift overmaken op rekeningnummer: NL 44 RABO 0349 0041 96 ten name van Diaconie Hervormde Gemeente, met vermelding van: HGJB

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Kerkenpad Oost-Groningen:
Op zaterdag 4 juni doet onze kerk mee met Kerkenpad Oost-Groningen.
De kerken zijn open van 10.00 tot 16.00 uur.
Uitgebreide informatie kunt u hierover vinden in het kerkblad van mei.

Orgelconcert
Zaterdagavond 4 juni geeft Martin Mans uit Woerden een orgelconcert in onze kerk.
De deuren van de kerk gaan open om 19.30 uur, aanvang van het concert is 20.00 uur.

U kunt onder andere luisteren naar een aantal populaire klassiekers en improvisaties over levensstormen en Pinksterliederen.
Lieneke van Eijkelenburg uit Musselkanaal zal onder begeleiding van Martin Mans een tweetal liederen ten gehore brengen.

Entree voor het orgelconcert is 10 euro per persoon, kinderen tot en met 17 jaar gratis toegang. Reserveren is niet nodig.
De orgelcommissie is blij dat er na ruim 2,5 jaar weer een concert georganiseerd kan worden en kijken uit naar uw komst!

Zendingscollecte Pinksteren:
Op Pinksterzondag 5 juni is de extra collecte van de diaconie bestemd voor de GZB.
Ook kunt u uw gift overmaken naar rekeningnummer NL44 RABO 0349 0041 96 van de diaconie
o.v.v. extra collecte GZB.

Nieuwsbrief Zondag 5 juni 2022:
De nieuwsbrief voor volgende week zondag hopen wij te versturen op zaterdagmorgen i.p.v. zaterdagavond.