Nieuwsbrief zondag 14 maart13.03.2021

Biddag collecte:
De Biddag collecte heeft tot dusver opgebracht € 2540,-
Giften kunnen worden overgemaakt op bankrekeningnummer NL 61 RABO 0349 0001 07 ten name van Kerkbeheer Hervormde Gemeente, onder vermelding van “Biddag collecte”.

Website: HervormdOnstwedde.nl:
De website van onze gemeente heeft met enige regelmaat te kampen met storingen. Een gedeelte van de site hebben we daarom offline moeten halen. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Hoorcommissie:
De hoorcommissie heeft aanstaande zaterdag een gesprek met een predikant. Na terugkoppeling van dit gesprek naar de kerkenraad zal verdere besluitvorming plaatsvinden aangaande het beroepingswerk. De kerkenraad vraagt u het beroepingswerk, ook in uw persoonlijk gebed, voor te leggen aan de Heere.

Zondagsschool De Goede Herder:
Zaterdag 27 maart organiseert de leiding van de zondagsschool een Gezinspuzzeltocht in het dorp.
Verdere informatie vindt u in het bijgevoegde artikel.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.
T ( 0599)332035 / Mobiel: M 06-15328233).