Terugblik bev.- en intrededienst02.09.2021

Met grote dankbaarheid aan de Heere kijken de kerkenraad en ds. van den Berg en zijn gezin terug op de bevestigings- en intrededienst van zondag 11 juli 2021. Op de nieuwsbrief van zondag 18 juli formuleerde ds. van den Berg dit als volgt: “Zondag 11 juli 2021 was een mooie, rijke en vreugdevolle dag voor u als gemeente, voor mij als predikant en ons als predikantsgezin. De Heere gaf zoveel zegeningen dat ik (als ik voor mijzelf spreken mag) het als overweldigend ervaren heb. De inhoud van de verkondiging was rijk, moedgevend en hoopvol. Gods genade en barmhartigheid stonden centraal, stroomde tot ons en juist die vormen ook de grond om verwachtingsvol verder te gaan.”

De kerkenraad sluit zich volledig aan bij bovengenoemde woorden die we van onze nieuwe predikant mochten ontvangen. Wij roepen u op onze nieuwe herder en leraar met blijdschap te ontvangen, wetende dat hij niet het woord van een mens verkondigd, maar Gods Woord, dat eeuwig en getrouw is.  Wilt u als gemeente biddend om uw predikant heen gaan staan?

De kerkenraad wil hierbij iedereen bedanken die, op welke wijze dan ook, zich heeft ingezet voor het beroepingswerk in de afgelopen periode en alle werkzaamheden die voor de verhuizing van familie Van den Berg en de bevestigings- en intrededienst zijn verricht. Bovenal danken wij de Heere God voor het feit dat predikant en gemeente elkaar uit Zijn Hand mochten ontvangen.

Scriba