Uitbreiding aantal kerkgangers01.06.2021

Het aantal gemeenteleden dat tijdens de erediensten aanwezig kan zijn is vanaf Hemelvaartsdag  sterk uitgebreid.
De kerkenraad roept u op om, als het mogelijk is, trouw te blijven komen, of weer te komen, onder de verkondiging van het Woord. In het april nummer van het kerkblad schreef ds. Lagendijk in de meditatie:“De eredienst wordt wel de werkruimte van de Heilige Geest genoemd. Daar kan Hij aan ons arbeiden. Daarom is het zo belangrijk, als wij kunnen en mogen, om in de kerk te komen.”

In Hebreeën 10 vers 24 schrijft de apostel: “Laten we op elkaar acht geven om elkaar aan te vuren tot liefde en goede werken” : “een kooltje vuur alleen dooft uit. Maar verschillende kooltjes samen verwarmen elkaar.”
In dit kader wijst de kerkenraad u ook op vers 25 van hetzelfde hoofdstuk, waarin wij opgeroepen worden de onderlinge bijeenkomst niet na te laten.
Komt u ook (weer)?

Als u zich nog niet aangemeld hebt voor het bezoeken van de kerkdiensten dan kunt zich alsnog registreren bij kerktijd.nl. Aanmelden kan via het registratieformulier op de website van de kerk: www.hervormdonstwedde.nl  In het oranje blok boven aan het hoofdmenu klikt u op <(Aanmelden) Eredienst>.
Hebt u geen internet en wilt u zich toch aanmelden voor de kerkdiensten dan kunt u contact opnemen met diaken Gert Meijer T (0599)T332666.