Jeugdclub 16+03.03.2020

Op moment van schrijven zijn de laatste weken van het clubseizoen reeds aangebroken.
Met nog een week of 5 te gaan zit het winterseizoen er weer op. Weer een jaar 16+ club.

We zijn de afgelopen periode iedere vrijdag weer bij elkaar geweest om, als jongeren, de verbinding te zoeken en te voelen met elkaar. De verbinding en betrokkenheid die belangrijk is voor ons, als ook voor het “gemeente” zijn.
7 februari is de Kerkenraad op bezoek geweest en hebben we gesproken over 1 Korintiërs 12 met als thema "omzien naar elkaar".  Aan de hand van dit Bijbelgedeelte hebben we gesproken over “vele gaven, één Geest” en “vele leden, één lichaam” Hieruit is gebleken hoe je elkaar nodig hebt in het Christelijk leven en in het Christen zijn.

Op zaterdag 7 maart hopen wij met elkaar naar de Synagoge in Groningen te gaan. De 12-16 club is daar reeds geweest en dit was zo interessant dat ook wij hier graag een kijkje willen nemen.
Ook mochten we 2 nieuwe leden verwelkomen. Annemarie Nobbe en haar vriend Lean van Wijngaarden. Annemarie is met haar ouders  komen wonen in Blijham en Lean woont in Gouda.
Van harte welkom.

Gerard Schaap en ik zijn dit seizoen voor het laatst. Gerard is toegetreden als Kerkrentmeester en ik stop na 14 jaar als jeugdleider.
Gelukkig heeft Anja Wesseling op onze vraag om jeugdleider te worden dit positief beantwoord en zal vanaf volgend seizoen de taken overnemen. Wij zijn nog op zoek naar een 3e leider en hopen dit rond te hebben op het moment dat u dit leest.

Namens de 16+ club, René Jonker