Nieuwsbrief zondag 20 oktober19.10.2019

Op D.V. zondag 27 oktober wordt er een extra collecte gehouden die bestemd is voor het Nederlands Bijbelgenootschap.
De ochtenddienst is een themadienst. Het thema is "Ik wens jou...." Romeinen 1:1-7.
Dit is het thema van de Nederlandse Bijbelgenootschap, Bijbelzondag 2019.
De zondagsschool zal met Genesis haar medewerking verlenen.
Na de dienst gaat de zondagsschool het thema verder behandelen, en u wordt van harte uitgenodigd voor een kopje koffie in d' Ekkelkaamp.

Met ingang van 01 januari 2020 zijn de volgende kerkenraadsleden periodiek aftredend.
Aftredend en wel herkiesbaar: Ouderling H. v/d Heide, ouderling H. Sassen, ouderling B. Sterenborg en diaken G. Meijer.
Aftredend en niet herkiesbaar: Ouderling J. Raveling, ouderling B. Migchels, ouderling M. Wubs, en diaken J.H. Wolfs.
Als gemeente wordt u in de gelegenheid gesteld namen in te dienen van mannelijke belijdende lidmaten voor de aankomende openstaande vacatures. U kunt dit tot uiterlijk vrijdag 25 oktober schriftelijk en ondertekend indienen bij de scriba.
Een lijst met namen van mannelijke belijdende leden kunt u opvragen bij de scriba.

Met ingang van 01 januari 2020 legt ook kerkrentmeester N. Trenning zijn functie neer.

Op D.V. zondag 27 oktober wordt er een Kom en zing meedienst gehouden in d' Ekkelkaamp om 19.00 uur m.m.v. het Interkerkelijk Mannenkoor Scheemda.

In verband met de herfstvakantie zijn er deze week geen catechisaties.

Kopij voor het kerkblad van november kunt u tot uiterlijk woensdag 23 oktober inleveren bij de scriba, en bij voorkeur per e-mail.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba. (M06-21522096).

Vanochtend is er een groep tieners van de Hervormde gemeente uit Hasselt aanwezig.