Nieuwsbrief zondag 13 oktober12.10.2019

Met ingang van 01 januari 2020 zijn de volgende kerkenraadsleden periodiek aftredend.
Aftredend en wel herkiesbaar: Ouderling H. v/d Heide, ouderling H. Sassen, ouderling B. Sterenborg en diaken G. Meijer.
Aftredend en niet herkiesbaar: Ouderling J. Raveling, ouderling B. Migchels, ouderling M. Wubs, en diaken J.H. Wolfs.
Als gemeente wordt u in de gelegenheid gesteld namen in te dienen van mannelijke belijdende lidmaten voor de aankomende openstaande vacatures. U kunt dit tot uiterlijk vrijdag 25 oktober schriftelijk en ondertekend indienen bij de scriba.

Met ingang van 01 januari 2020 legt ook kerkrentmeester N. Trenning zijn functie neer.

ZENDINGSCOMMISSIE
De Kerken Onstwedde – Alteveer nodigen u uit voor de Zendingsavond.
Wanneer: Woensdag 16 oktober om 20:00 uur in d' Ekkelkaamp.
Thema: Het Leger des Heils
Spreker: Marike Noorlander

Dagboek "Een handvol koren" 2020:
Het dagboek is nog t/m 19 oktober te bestellen bij Marijke Venema (M 06-22939575) of via e-mail.  Meer informatie kunt u vinden in het kerkblad.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba (M 06-21522096).