Vervolgcatechese01.10.2019

Een herhaalde oproep:
De kerkenraad heeft gemerkt dat er met name jonge volwassenen binnen onze gemeente zijn die graag een vorm van catechese willen volgen dat niet direct gericht is op het doen van belijdenis. Op deze manier willen ze groeien in hun geloof en hun kennis van de Bijbel te verbreden. De kerkenraad wil voor deze groep een catechesegroep starten. Wel wil de kerkenraad vooraf graag weten hoeveel jonge volwassen willen deelnemen aan deze catechese. Omdat de catechese niet direct gericht is op het doen van belijdenis kunnen ook jong volwassenen die belijdenis hebben gedaan deelnemen. Belangstellenden kunnen contact opnemen met de scriba.

Tot nu toe hebben een paar jongvolwassenen zich opgegeven voor deze vorm van catechese. Op vrijdag 18 oktober start deze catechese van 20.00-21.00 uur en ds. C.G. op 't Hof is ook bereid gevonden om deze avonden te leiden.