Start catechisaties01.10.2019

De start van het nieuwe catechisatieseizoen is dit jaar net even anders. Dominee Viergever heeft afscheid genomen van de gemeente als predikant. En Arjen Zijderveld, die vorig jaar catechese gaf, heeft aangegeven te stoppen. Dus zoeken naar nieuwe mensen...
Via via kwam de kerkenraad bij mij uit om dit seizoen catechisatie te geven. Ik neem dus het stokje over van Arjen.

Met wie krijgen jullie komend seizoen dan te maken? Ik zal mezelf even kort voorstellen. Mijn naam is Gert de Kok. Ik ben in 1993 geboren in Friesland en opgegroeid in Drenthe. Sinds 7 jaar woon ik als student in de stad Groningen. Een echte noordeling dus! Eerst studeerde ik economie en later ben ik theologie gaan studeren. Komende maand hoop ik af te studeren en kan ik predikant worden.
In 2017 ben ik getrouwd met Rebecca. Sinds mei dit jaar zijn we blije ouders van Simeon. Met z’n drieën wonen we in een flat en hebben mooi uitzicht over de stad. Naast bezig zijn met God en de kerk houd ik van muziek maken, lezen, voetballen en squash.

Nu wat betreft de catechisatie. Een paar praktische zaken. We beginnen op donderdag 31 oktober 2019. Dus wat later dan normaal, omdat ik niet direct de eerste week van oktober kan beginnen. Het seizoen loopt daarom van eind oktober 2019 tot en met maart 2020. Over de invulling van de avonden later meer! Als er nu al vragen zijn, dan ben ik te bereiken op de volgende manieren. Via e-mail; via telefoon (Whatsapp) M  06-39244236.

Hartelijke groet, Gert de Kok