Nieuwsbrief zondag 8 september07.09.2019

Op zondag 15 september wordt in de morgendienst de voorbereiding op de viering van het Heilig Avondmaal gehouden.

In de middagdienst gaat ds. Viergever ons voor het laatst voor als eigen predikant. Na de dienst bent u van harte welkom in d' Ekkelkaamp voor een informeel samenzijn, waarbij u de gelegenheid krijgt om hem de hand te drukken en Gods zegen te wensen.

Gezamenlijke dienst van scholen en kerken in Onstwedde en Alteveer aan het begin van het schooljaar voor kinderen, ouders, verzorgers, grootouders en leerkrachten.
Thema:  Op reis
Plaats :  De Gereformeerde Kerk
Leiding: Ds. Slaar
Datum : Donderdag 19 september
Tijd      : 19.00 uur
De collecte na de dienst is voor World Servants. Dit is een internationale vrijwilligersorganisatie op Christelijke grondslag.
Wij hopen op jullie komst! Werkgroep Kerk en School.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba. (M 06-21522096).