Nieuwsbrief zondag 7 april06.04.2019

Volgende week zondag hopen de volgende gemeenteleden belijdenis van hun geloof af te leggen.
    Wim Orsel, Olinglaan 16, 9591 CR,
    Tieme Verweij, Tweekarspelenweg 3, 9697 XZ Blijham
    Aike Smid, Dorpsstraat 24, 9591 AT
Wij vragen u deze nieuwe belijdende leden in uw gebeden te gedenken.

U wordt van harte uitgenodigd om dan na de dienst een kopje koffie te komen drinken in d' Ekkelkaamp, waarbij u ook de gelegenheid krijgt hen te feliciteren.

Gezamenlijke afsluiting winterwerk in 'de Bast'.
Al enkele jaren wordt het winterwerk in Onstwedde gezamenlijk met de 3 kerken gestart op de vrijdagavond.
Vanavond is voor het eerst een gezamenlijke afsluiting van het winterwerk voor jong en oud in sporthal 'de Bast'. Het thema is 'Samen op weg' en medewerking wordt verleend door het koor Gospel 4 You. Aanvang 19.00 uur. Toegang is gratis.

De puzzels uit het kerkblad kunnen tot en met woensdag 24 april op de Zondagsschool of bij mij (Mennersingelaan 10) worden ingeleverd.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.  (M 06-21522096).