Kerkboekjes04.04.2019

Wellicht hebben jullie het bij de ingang van de kerk al gezien, want sinds kort hebben we twee varianten van de kerkboekjes. De oude vertrouwde en nu is er ook een versie voor de kleinere kinderen tot en met ongeveer groep 3 van de basisschool, waar veelal door middel van plaatjes gewerkt wordt.

Er zijn in de afgelopen maand veel kerkboekjes ingeleverd. Het is mooi om te zien hoe goed jullie allemaal opletten tijdens de kerkdienst en prachtige bijpassende tekeningen maken! Zoals de tekening van Magret Wolfs. Zij maakte deze tekening tijdens de dienst van zondag 10 maart waarin we het Heilig Avondmaal met elkaar mochten vieren. Een dienst waarin brood, wijn, tafel, beker en kruis centraal stonden. Zij ontvangt deze maand dan ook het prijsje.