Vragen gemeenteavond02.04.2019

Beantwoording

Nieuwjaarsvisite 2020: er zal contact opgenomen worden met dhr. B. Meems op zijn aanbod om dit op te pakken.

De afkondigingen voorafgaand aan de dienst blijven zoals het is omdat de kerkenraad het eens is met de tegenreactie vanuit de zaal, dat de afkondigingen ook voor de luisteraars zijn die niet in de kerk (kunnen) komen en randkerkelijken.

Om zondagsochtends de startdienst te houden met een gezamenlijke thema voor de drie kerken in ons dorpsgemeenschap wordt doorgespeeld naar de startweekendcommissie als voorstel/suggestie.

Op de vraag om na de bediening van de Heilige Doop in de dienst aan de doopouders een kinderbijbel of ander boekje te geven in plaats van in de consistorie vindt goedkeuring van de kerkenraad. In de doopdienst op 31 maart j.l. is dit in werking getreden.