Zondagsschool01.04.2019

Het zondagsschoolseizoen loopt bijna al weer ten einde en daarom zullen we op zondag 28 april om 11.00 uur en niet op zondag 21 april zoals in het vorig kerkblad stond vermeld, afscheid nemen van de volgende kinderen: Rik Hoekzema, Frank van de Meent, Eva Prins, Gerjan Roelfsema, Renske Schuiterd, Joran Sterenborg en Dian Sterenborg. Ook is dan de prijsuitreiking voor de kinderen die de puzzeltjes van het kerkblad hebben ingeleverd. Iedereen is van harte welkom!

Op 2e paasdagmorgen zingen we tijdens de dienst in de kerk. Helaas is Genesis verhinderd en zullen de kinderen van de zondagsschool alleen zingen.

De gezellige avond van groep C en D is op vrijdag 26 april, de kinderen worden om 18.30 uur verwacht bij d’ Ekkelkaamp.
Hierna hebben we een hele poos vakantie en mogen we lekker uitrusten.

Namens de zondagsschool,
Eline Potze