Nieuwsbrief zondag 20 januari19.01.2019

Vanwege ziekte kan ds. W. van der Wind ons niet voorgaan in de middagdienst en is ds. A. Lagendijk bereid gevonden om deze dienst te leiden.
De morgendienst van zondag 27 januari is een themadienst met als thema: "Met hart en ziel" m.m.v. Lieneke van Eijkelenburg.

De komende week gaan de vrijwilligers op pad om de enveloppen voor de vrijwillige bijdrage bij u te bezorgen. In de week van 27 januari komen ze de toezeggingsformulieren weer ophalen.

Kopij voor het kerkblad van februari kunt u tot uiterlijk woensdag 23 januari inleveren bij de scriba, en bij voorkeur per e-mail.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba M 06-21522096.

OPROEP!
Dinsdag 19 februari en woensdag 20 februari begint het Vakantie Bijbel Feest weer in de Christelijk Gereformeerde kerk te Onstwedde. Dat is altijd een groot feest voor de kinderen van groep 1 t/m 8. Ook dit jaar hebben we enthousiaste vrijwilligers nodig! Vind je het leuk om mee te helpen? Geef je op via www.opgavevbf.simpsite.nl.