Nieuwsbrief zondag 7 oktober06.10.2018

Het Indonesische eiland Sulawesi is onlangs getroffen door rampzalige aardbevingen  en een tsunami met als gevolg heel veel doden en nog veel meer gewonden. Huizen en gebouwen zijn verwoest waardoor honderdduizenden inwoners van Sulawesi verstoken zijn van onderdak en voorzieningen.

De diaconieën van de vier kerken in Onstwedde en Alteveer hebben afgesproken om zondag 14 oktober gelijktijdig te collecteren voor noodhulp aan Sulawesi. De collecteopbrengsten worden via kerkelijke organisaties ingezet voor noodhulp aan de getroffenen in Sulawesi.
Naast uw gift vragen wij u het getroffen eiland en de inwoners te gedenken in uw gebed.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba M 06-21522096.