De Kerkboekjes01.09.2018

In de zomerperiode is er goed gebruik gemaakt van de kerkboekjes. Maar liefst 35 ingevulde kerkboekjes en zelfs 1 leeg voorbeeld van vakantiegangers uit Putten. Ook daar hebben ze kerkboekjes.
Op het kerkboekje uit Putten staat: Fijn! Je zit in de kerk! Nu je toch al in de kerk te vinden bent… waarom zou je niet eens proberen om iets ervan op te steken? Met dit boekje willen we jou een simpel hulpmiddel aanbieden om te helpen ontdekken wat God tegen jou wil zeggen en vervolgens stond er een tekst uit de bijbel, bijvoorbeeld: “Geloof, hoop en liefde, deze drie, maar de meeste van deze is de liefde” 1 Korintiërs 13: 13.

Proponent J. Eertink uit Rijssen preekte op 15 juli bij ons over Paulus en Silas die zongen in de gevangenis. Hij gebruikte voor de kinderen het mooie voorbeeld van een potlood. Als je niet meer weet hoe het precies zit, kun je het hieronder lezen. Anne van Rijn uit Putten heeft het heel
duidelijk opgeschreven.

Naast kinderen uit Onstwedde waren er kinderen uit Putten, Almere, Kampen en Zuidwending, die de puzzelbladen ingevuld hebben. Fijn dat jullie zo goed je best doen om op deze manier iets te begrijpen van de preek en de kerkdienst.