De kerkboekjes29.06.2018

De kerkboekjes zijn terug van weggeweest. Vanaf de afsluiting van het winterwerk tot nu toe heb ik  45 puzzelbladen uit de blauwe bakjes gehaald. Fijn dat zoveel kinderen (Anna, Shanine, Marjanne, Frank, Thiemen, Anniek, Gideon, Isha, Margret, Anke, Luan, Evan, Janna,  Hannah, Heidi, Lisa, Stijn, Lian en Tamar) een  puzzelblad invullen en op deze manier bezig zijn met de kerkdienst en de preek. Hieronder kunt u zien wat de kinderen zoal invullen. Eén van de dingen waar de kinderen over nadachten was dat de Heere God ons vergeven wil. Welke verkeerde dingen wil de Heere God ons vergeven? Antwoorden van de kinderen zijn: iemand vermoorden, niet naar de kerk gaan, lelijke woorden zeggen, pesten, op zondag winkelen, stelen, iemand buiten sluiten, slaan, schoppen enz. Mark Harkema krijgt deze keer een prijsje. Hij maakte zijn puzzelblad toen ds. Bok uit Putten preekte over Pinksteren.