Nieuwsbrief zondag 20 mei19.05.2018

Op zondag 27 mei zal de opbrengst van de diaconie collecte toegevoegd worden aan de HGJB-actie 'Open je ogen'.

In de afgelopen periode is er een geschil ontstaan tussen de kerkenraad en ouderling Prins. Ondanks de inzet van beide partijen en bemiddeling om tot een oplossing te komen is dit helaas niet gelukt. Ouderling Prins heeft vervolgens aangegeven per direct zijn ambt als ouderling neer te leggen.
De kerkenraad heeft dit verzoek met droefheid aanvaard. De Kerkenraad bedankt de heer Prins voor zijn inzet als ouderling tijdens de afgelopen 7 jaren en wenst hem en zijn gezin voor de komende tijd rust en vooral Gods leiding en zegen toe.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba M06-21522096.

Kopij voor het kerkblad van juni kunt u tot uiterlijk woensdag 23 juni inleveren bij de scriba, en bij voorkeur per e-mail.

VOLLEYBALTOERNOOI JUNI
DV zaterdagmiddag/-avond 23 juni zal het volleybaltoernooi van onze gemeente weer plaatsvinden. Teams (6 personen) kunnen zich aanmelden bij Gerben Huiting, het liefst
per e-mail.
Bij het aanmelden de teamnaam en teamleden doorgeven.
Als je wel graag mee wilt doen, maar geen team kunt vormen mag je je ook individueel opgeven.
De opbrengst gaat naar een nog te bepalen goed doel.