Kerkboekjes13.03.2018

Misschien hebben jullie de puzzelbladen bij de ingang van de kerk en de blauwe bakjes al een poosje gemist. De laatste tijd waren er minder ingevulde bladen en daarom willen we graag weten of er nog behoefte is aan de kerkboekjes.  Het doel van deze boekjes is om kinderen meer bij de kerkdienst te betrekken d.m.v. een tekening of woorden van de preek op te schrijven enz.
De kerkboekjesgroep bestaat uit Lizanne en Ina Trenning, Anja Wesseling en Roelianne Wilzing. Zijn er mensen die onze groep willen versterken? De taken zijn: af en toe een nieuwe kerkboekje maken bij een doopdienst, een bijzondere dienst of bij een christelijke feestdag, want door de jaren heen  hebben we al  veel verschillende boekjes verzameld.
Het gaat met name om het kopiëren van de boekjes, zodat er elke week voldoende bij de uitgang van de kerk liggen. Graag jullie reactie hierop via een telefoontje/appje of een mailtje naar Roelianne, M 06-48200171.