Regionale bijeenkomst Ger. Bond09.03.2018

De Gerefomeerde Bond, Regionale Afdeling Groningen-Drenthe, nodigt u uit voor een regionale bijeenkomst op D.V donderdag 22 maart 2018 in d' Ekkelkaamp.
Spreker deze avond is Ds. A. Schroten uit Leerdam, die zich heeft verdiept in het kerkinterieur. Hij zal middels een presentatie ons binnenleiden in vele middeleeuwse kerkgebouwen.

De Onstwedder kerk draagt als inscriptie: ‘het heiligdom des HEEREN’. Met dát oog willen we naar het Godshuis kijken, om te leren hoe aanbidding, geloof en theologie in de praktijk gestalte krijgen.

Wij hopen u allen te ontmoeten en neemt u gerust andere belangstellenden mee. Aanvang : 20. 00 uur (inloop met koffie v.a. 19.45 u.) en na ontvangst gaan wij naar de kerk.