Van de kerkenraad08.03.2018

Op zondag 11 februari vond in de middagdienst de bevestiging en herbevestiging van ambtsdragers plaats. In diezelfde dienst hebben we afscheid genomen van de vertrekkende kerkenraadsleden omdat hun ambtstermijn voorbij was.

Het waren de broeders ouderling B.A. Meems, diaken G. Oosterveld en ouderling-kerkrentmeester A.A. Maarsingh. We willen hen graag, ook langs deze weg, heel hartelijk bedanken voor hun volledige inzet voor de gemeente en hun werk binnen de kerkenraad.
We zijn blij en dankbaar dat de vacatures die door hun vertrek ontstonden zo spoedig weer vervuld mochten worden. Als ouderling mocht broeder T.H. Wesseling bevestigd worden, als diaken broeder W. Eeuwema en als ouderling-kerkrentmeester broeder M. Kruiter. We heten hen hartelijk welkom binnen de kring van de kerkenraad.

Drie kerkenraadsleden mochten herbevestigd worden: de ouderlingen
W.G. Roelfsema en M. Wubs en ouderling-kerkrentmeester A. de Vries.
Een herbevestiging is geen kerkelijke formaliteit, omdat het nu eenmaal zo hoort, integendeel. Ook zij stonden voor de keus, terwijl ze wisten wat het kerkenraadswerk zoal in houdt. Toch mochten ze hun herbenoeming aanvaarden en we zijn er dankbaar voor.

We vragen uw voortdurende voorbede voor uw kerkenraad.