Nieuwsbrief zondag 28 januari27.01.2018

Kerkelijke bevestiging en Inzegening van hun huwelijk is aangevraagd door Heije Wubs en Florianne Volders. Zij hopen te trouwen op vrijdag 02 februari. De trouwdienst hier in de kerk begint om 18.30 uur en ds. Hoogstede uit Vlagtwedde zal deze dienst leiden.

Volgende week zondagochtend zal ons voorgaan prop. J.W. Bassie uit Groningen.
Op zondag 4 februari is de extra collecte bestemd voor de gezondheidszorg voor armen in Rwanda. Een klein ziekenhuis in Cyangugu kan door een paar investeringen de zorgkwaliteit enorm verbeteren (o.a. laboratorium). Verder is een steunfonds nodig waardoor medische zorg voor de allerarmsten mogelijk wordt.

Deze week komen de vrijwilligers weer bij u langs om de  toezeggingsformulieren op te halen.

De Gereformeerde Bond Regionale Afdeling Groningen-Drenthe houdt een bijeenkomst op D.V. woensdag 7 februari 2018 in het gebouw de Wegwijzer, Oosterweg 11,  Noordhorn. Deze avond hoopt ds. M.K. de Wilde uit Nijkerk  te spreken over  het thema "Genieten met God" en deze avond begint om 20.00 uur.

Kledinginzameling en sortering, Veenhuizen 18, is verplaatst van zaterdag 3 februari naar zaterdag 10 februari.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba M 06-21522096.