Gospelconcert Hanne de Vries10.01.2018

Vrijdagavond 19 januari geven Hanne de Vries en zijn band een gospelconcert in d’ Ekkelkaamp.
Het concert begint om 19.30 uur en de toegang is gratis.
Vooraf reserveren is wenselijk, via hanneinonstwedde@gmail.com
of Anja Wesseling (06-11291994).
(Er kan ook voor groepen gereserveerd worden).

Deze avond wordt er gecollecteerd voor Mercy Ships.
Eurodisc uit Musselkanaal (een tip voor het volgen van muzieklessen!) verzorgt het licht en geluid.

Dit kunnen we lezen op de internetpagina van Hanne de Vries:
Met zijn jarenlange betrokkenheid bij de EO-Jongerendag, Opwekking, Soul Survivor en de Betteld is hij inmiddels een bekend gezicht binnen de Nederlandse kerken. Met zijn muziek spreekt hij vooral jongeren aan, en hij hoopt hen dan ook blijvend enthousiast te maken voor God. Het is zijn verlangen dat ook jongeren die niet zo vaak of nooit in een kerk komen op een laagdrempelige manier met Gods liefde in aanraking komen. Hannes stijl van muziek maken wordt erg positief ontvangen: hij is echt en oprecht, hij weet mensen te raken en te enthousiasmeren. Hanne: “De ontspannen manier waarop ik op het podium sta, helpt mensen zich op hun gemak te voelen en met hun hart te zingen voor God. De sfeer is veilig en men hoeft zich niet beter voor te doen dan men is, want dat doe ik ook niet.”

Organisatie van het concert:
- Orgelcommissie Hervormde Gemeente Onstwedde
- Evangelisatieplatform Alteveer, Onstwedde, Vlagtwedde