Nieuwsbrief zondag 17 december16.12.2017

In de morgendienst wordt de Heilige doop bediend aan:
Amber Sterenborg, Veenhuizen 18A, 9591 TG.

Door een communicatiestoring met ds. Geerts zal ons in de morgendienst van zondag 24 december voorgaan ds. Baan uit Veele.
Zondagavond 24 december wordt er een kerstnachtdienst gehouden hier in de kerk.  Voorganger is ds. Slaar en Gospelkoor 'Rejoice' uit Stadskanaal verleend hierbij haar  medewerking. Aanvang 21.30 uur.
De luisteraars die graag een liturgie willen ontvangen kunnen contact opnemen met Sylvia Migchels T (0599)331227.
De diaconiecollecten in de ochtenddiensten op 1e en 2e kerstdag zijn bestemd voor de Voedselbank Zuidoost Groningen.

Kerstviering zondagsschool, 's middags, 1e kerstdag om 14.00 uur in d' Ekkelkaamp.
De luisteraars die graag een liturgie willen ontvangen kunnen contact opnemen met Marieke Wolfs M 06 29123040.

Kopij voor het kerkblad van januari kunt u tot uiterlijk woensdag 20 december inleveren bij de scriba, en bij voorkeur per e-mail.

Mededelingen:
42e Kerstconferentie voor 17+ jongeren.
Ben jij tussen 17 en 25 jaar? Wil je een geweldige ‘tussen-kerst-en-oudjaar-ervaring’ en heldere antwoorden op jouw vragen over een leven met God?
Kom naar de HGJB-Kerstconferentie (KC) en beleef vier onvergetelijke dagen met zo’n duizend leeftijdsgenoten.

Zorg dat je er bij bent, alleen of met je vriend(in)en: 27 t/m 30 december, bungalowpark Pagedal in Stadskanaal.
Opgeven & info: www.hgjb.nl/kc2017.
Van harte welkom!