Diac. Werkgroep Roemenie11.12.2017

Concert Urker Visserskoor Crescendo
Op zaterdag 25 november jl. werd er door het Urker Visserskoor een geslaagde zangavond gehouden in de kerk van de Hervormde gemeente te Onstwedde, ten bate van een ziekenhuis in het Roemeense Stei. Het was een prachtige avond  in een bijna volle kerk. De netto opbrengst van deze avond ligt op ca. € 1.200,--

Verkoping loods.
De dag hiervoor kregen we het bericht dat ook de hulpgoederen  “Wolfs-loods” aan de Havenstraat over gaat in handen van een andere eigenaar. De opdracht is gegeven, dat de loods op heel korte termijn leeg moet. Dat zal deze maand moeten plaatsvinden en het betekent dat we met een aantal mensen een klus hebben te klaren.
Als er nog iemand is die schuurruimte beschikbaar heeft, dan horen we dat graag.