Thema-avond Belijdenis01.12.2017

Op 18 oktober jl. hebben we alle gemeenteleden, die geen belijdenis hebben afgelegd, uitgenodigd voor de thema-avond belijdenis. We kunnen terug zien op een mooie avond en een waardevolle ontmoeting. Tijdens de laatste kerkenraadsvergadering hebben we gesproken over een vervolg, mede naar aanleiding van de reacties. Meerderen hebben te kennen gegeven, dat ze zich verder willen verdiepen in het geloof en het mogelijk uitspreken van hun belijdenis in het midden van de gemeente. Daar zijn we blij mee.

De kerkenraad nodigt daarom deze gemeenteleden, die hiervoor belangstelling hebben uit, om op donderdag 14 december om 19.30 uur samen te komen in d' Ekkelkaamp. Het is de opzet om de komende periode 2 maal per maand samen te komen. Willen zij die wel belangstelling hebben, maar deze avond verhinderd zijn, dit doorgeven ? T (0599)331212.