Kerkenraadsverkiezing06.11.2017

In de komende vacatures mochten de verkozen broeders hun benoeming aanvaarden:
voor ouderling: de heer T.H. Wesseling, Havenstraat 3,
voor diaken: de heer W. Eeuwema, Havenstraat 29,
voor ouderling/kerkrentmeester: de heer M. Kruiter, Vosseberg 29.

Heel dankbaar zijn we voor de zo spoedige vervulling van deze vacatures. Niet minder dankbaar zijn we met het feit, dat de andere kerkenraadsleden, die aftredend waren, zich weer mochten en konden herkiesbaar stellen. De (her)bevestiging van ambtsdragers zal op D.V. 14 januari 2018 in de morgendienst plaats vinden. Wij vragen uw gebed voor hen, die de gemeente in het ambt mogen dienen. Kritiek geven op arbeiders in Gods Koninkrijk is niet moeilijk. Het zijn immers mensen. Beter is het hen in gebed aan God op te dragen, omdat die God mensen gebruiken wil en zegenen tot uitbreiding van dat Rijk. Daarin te mogen arbeiden is en blijft een opgave, maar met de hulp van Gods Geest, is het ook een lust. God geve, met name de nieuwe ambtsdragers, veel vreugde in die arbeid.