Nieuwsbrief zondag 15 oktober14.10.2017

Op woensdag 18 oktober is er een thema-avond "Belijdenis" in d' Ekkelkaamp voor gemeenteleden die in de kerk geen belijdenis hebben afgelegd. (zie ook het kerkblad)   Persoonlijke uitnodigingen zijn hiervoor verstuurd en deze avond begint om 20.00 uur.

Op woensdag 18 oktober wordt er een zendingsavond gehouden in de Brinkhof waar de organisatie Mercy ships een presentatie geeft over hun werk in ziekenhuisschepen met vrijwilligers die de armste landen van de wereld helpen door medische zorg te bieden.
Deddy Kruize uit Stadskanaal en Ria Bos uit Nieuwe Pekela werken momenteel op het  schip. Deze avond begint om 19.30 uur en er wordt een collecte gehouden na afloop.

In deze maand komt de zondagsschool "De Goede Herder" weer bij u langs met de lijst voor het Kerstfeest.

Noteer alvast even in uw/jouw agenda dat er op 31 oktober om 19.30 uur een Interkerkelijke Reformatiedienst (500 jaar) gehouden wordt in de Hervormde Kerk alhier.