Concert vocalSpirit geslaagd! 15.07.2017

Vrijdagavond gaf vocalSpirit o.l.v. Martin Mans hun eerste concert in de Hervormde Kerk te Onstwedde. Veel bezoekers genoten van dit concert!

Een concert organiseren met een groep die nog niet eerder heeft opgetreden is spannend, maar het pakte fantastisch uit. Martin Mans speelde, aldus de commissie, een aantal prachtige orgelsolo's en improvisaties. Hij ronde een improvisatie af met het Groninger Volkslied, dit zongen de bezoekers uiteraard uit volle borst mee.

Martin Mans ontving na afloop van de orgelcommissie een cadeaumand, gemaakt door De Meelschuur, met daarin diverse producten uit onze regio.

Op deze site kunt u bij 'video's' van een aantal liederen door vocalSpirit beluisteren.

Het eerstvolgende concert in de Hervormde Kerk staat gepland op zaterdag 25 november 2017. Het Urkervisserskoor Crescendo zal dan een concert verzorgen. Organisatie en opbrengst van dit concert is voor de Werkgroep Roemenië Onstwedde. Fotoreportage Video: The Prayer [C.B. Sager] (VocalSpirit) Video: Ave Verum [W.A. Mozart] (VocalSpirit) Video: Tears in heaven [E. Clapton/arr. J.M. Mans] (VocalSpirit) Video: When peace, like a river [P.P. Bliss] (VocalSpirit)