Verdieping28.06.2017

Meer weten? Verdieping? Contacten met andere Christenen?

Denk eens aan het volgen van een Bijbelkring of een studiekring in uw gemeente. Of misschien is de TVG-cursus in Onstwedde iets voor u.  De cursus Theologische Vorming voor Gemeenteleden wordt bijna wekelijks gegeven op donderdagavond van september tot april.
De cursus bestaat elk jaar uit 8 modules/vakken, die afzonderlijk te volgen zijn. Een module beslaat 3 lesavonden van 2 lesuren. Predikanten uit de regio verzorgen de lessen.

Dit jaar hebben we de volgende modules: Dogmatiek, Gemeenteopbouw, Kerkgeschiedenis, Ethiek,  Nieuwe Testament, Oude Testament, Zending & Evangelisatie, en Praktische Theologie.
Per module betaalt u € 25,- (incl. lesmateriaal en koffie/thee). Volgt u alle modules, dan krijgt u korting. Wanneer u 3 jaar de cursus gevolgd hebt, ontvangt u een certificaat.

De eerste avond is op donderdag 14 september vanaf 19.30 uur tot 22.00 uur in d’ Ekkelkaamp, Kerklaan 7 te Onstwedde. U mag kosteloos een avond komen kijken. Welkom!
Meer informatie (cursusgids) en opgave:
Eveline van de Meent T (0599)788939.