Interkerkelijk Evangelisatieplatform10.05.2017

Vanuit onze gemeente vervult de heer Harm Meijer een taak binnen het Interkerkelijk Evangelisatieplatform van de kerken in ons dorp en van Alteveer en Vlagtwedde.  Het platform organiseert o.a. de advents-diensten, paasdiensten, tentdiensten en de maaltijdverzorging in de Bolster.

De heer Meijer heeft de kerkenraad aangegeven dat hij  deze taak wenst neer te leggen per 1 juli 2017. De vacature mocht ondertussen weer worden vervuld. Mevr. S.C.J. (Sylvia) Versteeg-Wolfs heeft  laten weten dat ze bereid is zitting te willen nemen in het platform.

We willen langs deze weg onze dank uitspreken voor de 9 jaren, waarin de heer Meijer deel mocht uitmaken van het platform.  Verder wensen we mevr. Wolfs een gezegende tijd toe bij het platform.