Kerkendag komt dichterbij!05.05.2017

De kerkendag Oost Groningen op zaterdag 1 juli in Bourtange krijgt steeds meer vorm.

Het programma is bijna rond en de werkgroep is verheugd dat zoveel sprekers/deskundigen een lezing of workshop willen geven en dat zo’n 25 organisaties zich met een informatiestand willen presenteren. U kunt naar de Kerkendag komen als bezoeker voor de Hagenpreek ’s morgens, voor het inloopconcert tijdens de lunchpauze, de informatiemarkt en de slotviering rond half vier. Daarnaast kunt u zich vooraf opgeven als deelnemer aan een of twee workshops.

De uitnodigingsbrochure wordt op zondag 14 en 21 mei in de kerken uitgedeeld. Daarin staat welke workshops er zijn en een aanmeldstrook om u op te geven voor een of twee workshops. Aanmelden kan vanaf 14 mei ook via de website (zie hieronder) Aanmelden kan tot uiterlijk 10 juni.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u terecht bij één van de ambassadeur(s) van uw gemeente (Ouderling A. Maarsingh of diaken R. Oosterveld).

De Kerkendag is vooral een dag van ontmoeting en samen vieren. U kunt overigens al voor de Kerkendag kennismaken met de kerken in de classis Oost Groningen via de website. Daar staan vanaf 1 juni de presentaties van deze kerken.

Bovendien heeft de Kerkendag een facebookpagina, zodat u van het laatste nieuws op de hoogte kunt zijn.

We verheugen ons op een bijzondere Kerkendag, die u en ons inspireert om als protestantse kerken in de regio te blijven getuigen van Gods liefde en om als kerkgemeenschappen ons te blijven inzetten voor mensen om ons heen, dichtbij en ver weg.

De werkgroep Kerkendag Oost-Groningen 2017.

Met vriendelijke groet,

Astrid Lüürssen, secretaris kerkendag 2017
Postadres:
Kerkendag 2017 Classis Oost-Groningen
p/a Hoofdweg 127
9695 AD Bellingwolde
T (0597) 532547
M 06 21671199 (b.g.g. thuis)

Facebook Kerkendag 2017

Aanmelden en Website kerkendag 2017