Kerstgift Kinderen Roemenië10.03.2017

To whom it may concern,
This is to certify that our congregation, the Hungarian Reformed Church in Nagyvarad/Oradea has got a support of  1,500.00  lei from the Onstwedde Diaconial Werkgroup (NL) to support the Christmas gift for more than 250 children. This support arrived to our church through Rev. Melinda Csuka-Nacsadiné.
This thanksgiving letter is based on our Christmas newsletter, where we gave thanks to you for your generous donation, as follows:

„Áldottak legyenek a nagylelkű adakozók, akik adományaikkal segítettek elkészíteni a szeretet-csomagokat, különösen a hollandiaiOnstwedde városa Diakóniai Munkacso-portjának…”  Many blessings to all those who helped us with their generous donation preparing the Christmas gift, especially to the Onstwedde Diaconial Werkgroup from the Netherlands.

May God bless you and keep you in His grace!

Hieronder de globale vertaling:
Hierbij wordt bevestigd dat onze gemeente, de Hongaarse Gereformeerde Kerk in Nagyvarad / Oradea  een bijdrage mocht ontvangen van 1.500,00 lei via de Diaconiale Werkgroep uit Onstwedde. (NB: Ook de Hervormde gemeente te Sellingen heeft hieraan bijgedragen). Dit is besteed aan kerstcadeaus ter  ondersteuning aan rond de 250 kinderen. Deze steun kwam naar onze kerk mede door ds. Melinda Csuka-Nacsadiné.
Deze dankzeggingbrief is gebaseerd op onze Kerstmis-nieuwsbrief, waar we dankten voor uw gulle gift, als volgt:

Áldottak legyenek a nagylelkű adakozók, akik adományaikkal segítettek elkészíteni a szeretet-csomagokat, különösen a hollandiai Onstwedde városa Diakóniai Munkacso-portjának…”Zalig zijn de gulle gevers die bijgedragen aan het ontstaan van de donaties aan goede doelen pakketten, met name van de diaconie uit het Nederlandse Onstwedde".
Veel zegen aan allen die ons hebben geholpen met hun gulle donatie en de voorbereiding van de kerstcadeaus, vooral van de Onstwedder Diaconiale Werkgroep uit Nederland.
Moge God zegene u en houden u in Zijn genade!

Yours in Christus,
Rev. Ds.Attila Veres-Kovacs (predikant Oradea)