Rondom de kerkdiensten02.07.2024

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media, kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeldt.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Zondag 7 juli is er een extra collecte voor de Inwendige Zending Bond.

Zondag 21 juli is er een extra collecte en die is bestemd voor kerk en onderhoud gebouwen.

Zondag 4 augustus ie er een extra collecte en die is bestemd voor de GZB-project Nepal.

Verkoop van collectemunten:
In de maand juli vindt de verkoop van collectemunten plaats D.V. maandag
8 juli ’s avonds van 19.00 tot 20.30 uur in d’ Ekkelkaamp.
In de maand augustus vindt de verkoop van collectemunten plaats D.V. maandag 12 augustus ’s avonds van 19.00 tot 20.30 uur in d’ Ekkelkaamp.

Vakantieperiode:
Binnenkort breekt de zomervakantie aan. Evenals voorgaande jaren verwachten we tijdens de erediensten weer gasten van elders, die tijdelijk in het noorden verblijven. Wilt u de gasten die in ons midden zijn, net als voorheen, weer gastvrij onthalen? Voor onze vakantiegasten is weer een vakantiekerkbode aanwezig.

Bijzondere diensten:
Startzondag – Opening winterwerk hopen wij te houden op DV zondag 8 september 2024.
Een themadienst in samenspraak met de catechisanten staat gepland op DV zondag 10 november 2024 en op DV 2 februari 2025 staat een themadienst gepland die gericht is op de kinderen.
De afsluiting van het winterwerk hopen we te houden op DV 18 mei 2025.