Nieuwsbrief zondag 16 juni15.06.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Kerk-TV:
Zondag 23 juni wordt er een extra collecte gehouden die bestemd voor de kosten van het onderhoud en gebruik van Kerk-TV.

Uitnodiging voor 25-jarig huwelijksjubileum ds. en mw. Van den Berg:
De verjaardagen van dominee (01-06) en mevrouw (20-06) worden dit jaar gevierd samen met het vieren van hun 25-jarig huwelijksjubileum (18-06-1999).
Onze predikant en zijn vrouw willen dit graag met ons als gemeente vieren.
Dit zal D.V. op vrijdagavond 21 juni plaatsvinden.
U/jij bent allereerst van 19.30 tot ca. 20.20 uur hartelijk welkom in de kerk om daar samen God lof te zingen.
Aansluitend is er in d'Ekkelkaamp, onder het genot van een hapje en drankje, gelegenheid om elkaar te ontmoeten en ds. en mw. Van den Berg te feliciteren.

Jong en oud van harte welkom!

Cadeautip: een enveloppe met inhoud die bestemd is voor een tweetal zendelingen die goede kennissen zijn van dominee en mevrouw namelijk:
Agaath Bakker die werkt voor Hoop Kliniek in Guinee: camazending.nl/zendelingen/agaath-bakker/
en Henk Bakker (de broer van Agaath) die undercover werkzaam is als zendeling in een gebied waar verspreiding van het evangelie streng verboden is.

Toren bezoeken?
Zoals in het kerkblad reeds aangekondigd hebben we een tweetal momenten gepland waarop u de mogelijkheid geboden wordt om de steiger die op dit moment rond de Juffertoren staat te kunnen beklimmen.

Op zaterdag 22 juni tussen 9:00 uur en 16:00 uur en vrijdagavond 28 juni tussen 17:00 uur en 21:00 uur wordt u de mogelijkheid geboden om de tot dusver uitgevoerde werkzaamheden bekijken en Onstwedde op hoogte te bewonderen.
Om te voorkomen dat er wachttijden ontstaan vragen wij u om zich vooraf aan te melden door een mail te sturen naar: Torenbezoek@gmail.com. Hierbij dan graag aangeven naar welk dagdeel uw voorkeur uitgaat. (zaterdagmorgen 22 juni, zaterdagmiddag 22 juni of vrijdagavond 28 juni)
Na uw aanmelding krijgt u terugkoppeling hoe laat u wordt verwacht.
Aanmelden kan tot en met 19 juni.
Om veiligheidsreden kunnen een beperkt aantal mensen tegelijk de steiger betreden. De groepen worden begeleid door een vrijwilliger.
Ook is het dragen van een bouwhelm verplicht. U kunt gebruik maken van een bouwhelm die op locatie aanwezig is.
We hanteren een ondergrens qua leeftijd van tien jaar. Bij kinderen dient begeleiding van ouders aanwezig te zijn en het betreden van de steiger is geheel op eigen risico.

College van kerkrentmeesters.

Examens – Afronding studie:
Wij feliciteren alle jongeren die geslaagd zijn voor hun eindexamen of hun studie hebben afgerond. Wij wensen hun die nog een herexamen moeten maken veel sterkte en bemoedigen de jongeren die nog een jaartje over moeten doen.