Nieuwsbrief zondag 23 juni22.06.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra collecte voor Kerk-TV:
Zondag 23 juni wordt er een extra collecte gehouden die bestemd voor de kosten van het onderhoud en gebruik van Kerk-TV.
Uw gift voor deze collecte kunt u ook overmaken op rekening: NL 44 RABO 0349 0041 96 ten name van Diaconie Hervormde Gemeente, met omschrijving collecte Kerk-TV.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Kopij Kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van juli en augustus dient u uiterlijk op woensdag 26 juni 2024 in te leveren bij de scriba, Besselinglaan 2 of/en bij voorkeur per email naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl

Noodkreet van de voedselbank:

De gezamenlijke diaconieën van de kerken in Onstwedde en Alteveer houden een actie!
Er is bij de voedselbank een schrijnend tekort aan verzorgingsproducten en schoonmaakartikelen.
Als gezamenlijke diaconieën willen wij hier onze schouders onder zetten en samen met u deze producten inzamelen voor de voedselbank.
Dit betreft een eenmalige actie, buiten de reguliere inzameling om.

Op zondag 30 juni en zondag 7 juli zullen er bij alle kerken in Onstwedde en Alteveer kratten staan om de producten in te verzamelen. Helpt u ons mee?
Denkt u hierbij aan de volgende producten:
Tandenborstels, tandpasta, maandverband, zonnebrandcrème, wasmiddel, afwasmiddel, cosmetica, douchegel, shampoo, schoonmaakartikelen enz.

Samen willen we onze krachten bundelen en ons steentje bijdragen om mensen die minder bedeeld zijn bij te staan. Kunnen we ook op u rekenen?!

De gezamenlijke diaconieën Onstwedde en Alteveer

Verjaardagfonds:
Maandagavond 24 juni 2024 vindt van 19.00 tot 20.00 uur de afrekening van de opgehaalde gelden voor het verjaardagfonds plaats in d’Ekkelkaamp.

Onderhoud begraafplaats:
A.s. dinsdag 25 juni gaan de vrijwilligers weer op de begraafplaats aan de slag.
Daarna zal (zonder tegenbericht) het onderhoud iedere 3e dinsdagmorgen van de maand weer zijn.