Kerkrentmeesters/consultatiebureau06.06.2024

De afgelopen tijd is door de GGD Groningen, op verzoek van de gemeente Stadskanaal, gezocht naar een locatie binnen de kern van Onstwedde voor het houden van het consultatiebureau. De GGD heeft na een aantal verkennende gespreken gekozen voor d' Ekkelkaamp als locatie. Samen met het kostersechtpaar en de GGD zijn een aantal ruimtes ingericht voor de ontvangst van de ouders en kinderen en het consulteren door arts en verpleegkundige.
Het eerste consultatiebureau zal per 5 juni aanvangen en vanaf dan twee keer per maand plaatsvinden op woensdagochtend voor onbepaalde tijd.
Dit houdt in dat d’ Ekkelkaamp op deze tijden niet beschikbaar is voor andere activiteiten.

Als kerkrentmeesters zijn we dankbaar dat de GGD voor d’ Ekkelkaamp heeft gekozen.