Nieuwsbrief zondag 29 september28.09.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Verjaardagfonds:
Maandagavond 30 september vindt om 19.00 uur de afrekening van de opgehaalde gelden voor het verjaardagfonds plaats in d’Ekkelkaamp.

Doopdienst:
Op D.V.-zondagmorgen 06 oktober zal de Heilige Doop worden bediend aan:
•    Evi Roelina de Wijk, (Evelien), Mennersingelaan 4, 9591 BT Onstwedde
•    Jordi Pieter (Jordi) Vrijenhoek, Wilmerskamp 90, 9541 CT Vlagtwedde
•    Rosa Selina (Rosa) Vrijenhoek, Wilmerskamp 90, 9541 CT Vlagtwedde
Wij wensen de ouders een gezegende doopdienst toe.

Extra collecte – Nederlands-Vlaams Bijbelgenootschap:
Volgende week zondag (06 oktober) wordt er een extra gehouden bij de uitgang voor het werk van het Nederlands-Vlaams Bijbelgenootschap.

Predikantenboek – Boekentafel:
Als bijlage bij deze nieuwsbrief ontvangt u een inschrijfformulier voor het nieuwe predikantenboek van onze gemeente.

Jeugdclub 16+ :

Zendingscommissie:
De Zendingscommissie organiseert D.V. woensdagavond 16 oktober a.s. een zendingsavond:
Thema:    "Hulp voor de armen in de sloppenwijken van Nepal".
In arme wijken en dorpen in en rond Pokhara leiden veel gezinnen een moeizaam bestaan met weinig mogelijkheden om de vicieuze cirkel van armoede te doorbreken. Vrouwen die er alleen voor staan, gezinnen met geldzorgen, werkloze jongeren, slachtoffers van natuurrampen... Ze hebben vaardigheden, ideeën en soms een startbedragje nodig om goed inzetbaar te zijn, om een positieve draai te geven aan hun leven en de omstandigheden in hun wijk of dorp.
Komt u en jij ook ?