Startweekend07.06.2023

8, 9 en 10 september

Op D.V. vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 september vindt het startweekend plaats. In dit weekend vinden verschillende leuke activiteiten plaats. Het thema van het startweekend is: Hou Vol! Het startweekend zal er dit jaar iets anders uitzien i.v.m. de verbouwing van d’ Ekkelkaamp.

Vrijdag 8 september

Activiteit met de drie kerken.  Het startweekend wordt gezamenlijk geopend met de drie kerken. Voor de jeugd is een spel uitgezet. Hierover later meer.

Zaterdag 9 september

75+ bingo
Op de zaterdagochtend staat voor de 75+’ers van de gemeente een bingo met leuke prijsjes gepland. De bingo zal om 10.00 uur van start gaan en eindigt rond 12.00 uur. Dit alles onder het genot van een hapje en drankje.

Zaterdagmiddag
Over de invulling van de zaterdagmiddag wordt in het volgende kerkblad meer informatie gegeven. Er zijn activiteiten gepland voor de kinderen van de zondagsschool en er staat een puzzelrit op de planning.

BBQ
Op de zaterdagavond is weer een BBQ geregeld. Deze zal om 17.00 uur van start gaan.

Zondag 10 september

Taartbakwedstrijd
Voorafgaand aan de ochtenddienst kan een taart ingeleverd worden. Na de dienst staat voor iedereen koffie/thee/fris en gebak klaar. De lekkerste en mooiste taart krijgen een prijsje. De dienst zal muzikaal ondersteund worden door Genesis.

In het volgende kerkblad zal meer informatie verstrekt worden over tijden, locaties en opgave.