Rondom de kerkdiensten09.05.2023

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media, kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeldt.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Verkoop van collectemunten:
In de maand mei vindt de verkoop van collectemunten plaats op D.V. maandag 8 mei 2023. ’s Avonds van 19.00 – 20.30 uur.

Zondag 7 mei is de extra collecte bestemd voor kerk en onderhoud gebouwen.

Zondag 28 mei, Eerste Pinksterdag, is de extra collecte bestemd voor de GZB. Doel is  Albanië omdat de jonge christelijke gemeenten tegen problemen aanlopen hoe ze nu verder moeten gaan in het leven als een christelijke gemeente, om te kunnen door groeien en op een gezonde manier een gemeente te zijn. Veel hangt af van de voorgangers in deze gemeenten.