Nieuwsbrief zondag 23 april22.04.2023

Afsluiting Winterseizoen:
De morgendienst staat vandaag in het teken van de afsluiting van het winterwerk. Thema voor deze dienst is “Gedeeld enthousiasme” naar aanleiding van het jaarthema van de HGJB: “enthousiasme gezocht”. Aan deze dienst hoopt muziek- en zanggroep Genesis haar medewerking te verlenen. Een volledige liturgie voor deze morgendienst wordt met deze nieuwsbrief meegezonden.

Voor de middagdienst is weer een hand-out gemaakt, in deze dienst staan we stil bij Zondag 9, vraag en antwoord 26 van de HC. Deze hand-out wordt eveneens bij deze nieuwsbrief meegezonden.

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending.
Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra collecte:
Vandaag is er bij de uitgang een extra collecte die bestemd is voor Kerk-TV.
Uw gift kunt u ook overmaken op de bankrekening van de diaconie: NL 44 RABO 034 0041 96 met vermelding van collecte Kerk-TV.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Zondagsschool:
Na de morgendienst is er in d’Ekkelkaamp de afsluiting van het zondagsschoolseizoen en zullen de oudste kinderen afscheid nemen. Er zal dan ook afscheid worden genomen van juf Roelianne Wilzing, zij is vele jaren leidster geweest van groep A.
Alle ouders, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s, verdere familieleden en belangstellenden worden van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.
.
Kopij voor het kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van mei dient u uiterlijk op woensdag 26 april 2023 in te leveren bij de scriba, Besselinglaan 2 of/en bij voorkeur per email naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl

Predikant:
In verband met vakantiedagen van dominee Van den Berg kunt u gedurende de mei-vakantie in voorkomende gevallen contact opnemen met de scriba of met uw sectie-ouderling.

Interkerkelijke bijeenkomst afsluiting winterseizoen: