Nieuwsbrief zondag 16 april15.04.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending.
Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.
Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Boekentafel en Verkoop collectemunten:
Maandag 17 april is de boekentafel ’s middags en ’s avonds weer open.
Tijdens de avondopenstelling kunt u dan ook terecht voor de aankoop collectemunten.

Huwelijksdienst:
Op vrijdag 21 april 2023 hopen Arjan Olthuis en Henrieke Migchels te trouwen.
De bevestiging en inzegening van hun huwelijk vindt plaats in onze kerk en begint om 18.30 uur.
Hun adres: Waterschapsweg 27b, 9585 PC Vledderveen.

Zondag 23 april wordt er een extra collecte gehouden die bestemd is voor de kosten van Kerk-TV.
De morgendienst staat dan in het teken van de afsluiting van het winterwerk. Aan deze dienst zal Genesis haar medewerking te verlenen.
Na de dienst is er de afsluiting van het seizoen met de kinderen van zondagsschool in d’ Ekkelkaamp en wordt er afscheid genomen van de oudste kinderen.

Openbare belijdenis van het geloof:
Om alvast even te noteren:
Op DV zondag 28 mei 2023 (Eerste Pinksterdag) hopen een zestal gemeenteleden openbare belijdenis van hun geloof af te leggen.
Verdere informatie volgt in het kerkblad van mei en t.z.t. via de nieuwsbrief.