Nieuwsbrief zondag 29 januari28.01.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Themadienst:
Volgende week zondagmorgen is de eredienst in het bijzonder gericht op de kinderen.
Jong Genesis zal in deze dienst haar medewerking verlenen.

Voedselactie Oekraïne:
Graag vragen wij aandacht voor de voedselinzamelingsactie voor Oekraïners in Oekraïne.
Meer informatie over de actie staat In de flyer die u aantrof in de kerkbank of vindt u op de website
www.hervormdonstwedde.nl.

Hand-out:
Voor de middagdienst is weer een hand-out samengesteld die met deze nieuwsbrief is meegezonden. Deze hand-out is bedoeld om 1) vóór de dienst alvast te lezen, 2) tijdens de dienst te gebruiken en 3) om ná de dienst het gesprek thuis te stimuleren. Het is zinvol de hand-out even uit te printen en mee te nemen naar de kerk.

Geloofscatechese:
Dinsdagavond 31 januari komt de geloofscatechese-groep weer bij elkaar om 20.00 uur in d’Ekkelkaamp.
Het thema deze avond is:  “Leven uit genade” >> wat is dat en hoe doe je dat?'