Nieuwsbrief zondag 15/114.01.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Bevestiging ambtsdragers:
De morgendienst staat vandaag in het teken van de bevestiging en het afscheid van ambtsdragers.

Als ouderling wordt herbevestigd:
Dhr. S. Huiting

Als diaken wordt bevestigd:
Dhr. A. Volders

Als ouderling-kerkrentmeester wordt bevestigd:
Dhr. K.J. Velthuis

Ouderling-kerkrentmeester H. van de Meent en diaken J. Hilverts treden in deze dienst terug als ambtsdrager.

Na de dienst is er gelegenheid om elkaar in d’Ekkelkaamp te ontmoeten en de nieuw- en herbevestigde ambtsdragers te feliciteren, afscheid te nemen van de ambtsdragers die terug zijn getreden en hen allen Gods Zegen toe te wensen.

Zondagsschool:
In verband met bevestigingsdienst en de ontmoeting aansluitend in d’Ekkelkaamp is er vandaag
GEEN zondagsschool.

Kerk en onderhoud gebouwen:
Volgende week zondag 22 januari wordt er een extra collecte gehouden voor kerk en onderhoud gebouwen.

Vrijwillige Bijdrage 2023:
Vanaf zaterdag 14 januari 2023 gaat de actie voor de vrijwillige bijdrage weer van start met het rondbrengen van de toezeggingsformulieren, die een week later weer bij u worden opgehaald.