Vakantiebijbelfeest11.01.2023

Hallo iedereen,
Vakantiebijbelfeest komt er weer aan!! Dit jaar staat het feest gepland op 28 februari en 1 maart. Gelukkig mogen we weer allemaal bij elkaar komen om er een groot feest van te maken! Jij komt toch ook?
Het thema is : “Alles Andersom!”
Wat dit thema inhoudt hoor je tijdens het Vakantiebijbelfeest.

Waar:     De Chr. Geref. Kerk in Onstwedde.
Tijd:    28 februari     9.30 uur - 11.30 uur (inloop 9:10 uur)
       18:30 kinderbingo
    1 maart                   9.30 uur - 11.30 uur (inloop 9:10 uur)
            13:30 – 15:00 sport- en spelmiddag.

Als voorbereiding op het Vakantiebjbelfeest zal zondag 26 februari een dienst gehouden worden door Ds. G. van den Berg. De dienst zal beginnen om 9:30 in Herv. Kerk in Onstwedde. Iedereen is van harte welkom!

Vakantiebijbelfeest is bedoeld voor kinderen van 4 t/m 12 jaar (groep 1 t/m groep 8). We gaan zingen, knutselen en er is nog veel meer leuks te doen en te bekijken! Let op! Dinsdagavond 28 febr. is er een heuse kinderbingo! Heb jij als eerst een volle kaart? Als je mee wilt doen aan de bingo kun je dit aangeven in het aanmeldformulier. Op de woensdagmiddag staat een sport- en spelprogramma gepland.

Daarnaast kunnen wij geen Vakantiebjbelfeest geven zonder vrijwilligers! Je mag meehelpen vanaf de 1e klas van het VO. Jij helpt toch ook mee?!
Via de website vakantie-bijbelfeest-onstwedde.jouwweb.nl kun je deelnemers opgeven voor het Vakantiebijbelfeest of jezelf opgeven als vrijwilliger. Hier kun je ook aangeven of je mee doet met de Bingo!  Je zult op de site ook extra informatie vinden, bijvoorbeeld over de sport- en spelmiddag.

Dus aarzel niet en geef je op!
Graag zien we jullie op de Vakantiebijbelfeest!! Tot dan!

Team Vakantiebijbelfeest