Nieuwsbrief zondag 18 december17.12.2022

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.Alle collecten worden van harte aanbevolen

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Diaconie collecte 1e en 2e Kerstdag:
Zondag 25 en Maandag 26 december is de diaconie collecte bestemd voor de Voedselbank.

Interkerkelijke Kerstnachtdienst:
Zaterdagavond 24 december wordt de interkerkelijke kerstnachtdienst gehouden in de Gereformeerde Kerk aan de Dorpsstraat. De dienst begint om 21.30 uur. De meditatie wordt verzorgd door ds. Van den Berg en medewerking wordt verleend door: Kinderkoor Spring, Looft den Heer, Genesis, Combo CGK en Blaasensemble.
De dienst is online te volgen via: www.kerkomroep.nl (vind uw kerk: Onstwedde, GK).
Voor degenen die thuis meeluisteren is een liturgie beschikbaar bij Gineke Volders, tel. 0599-332951.

Kerstfeest Zondagsschool:
Op Tweede Kerstdag (26 december) om 14.00 uur hopen we het kerstfeest te vieren met de kinderen van de zondagsschool. Iedereen is van harte welkom bij deze viering.

Kopij Kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van januari kunt u aanleveren tot en met woensdag 21 december aanstaande, bij voorkeur per e-mail naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl
of bij de scriba: Besselinglaan 2.