Nieuwsbrief zondag 21 augustus20.08.2022

Midedelingen

De collecten vinden plaats in de eredienst voorafgaand aan de prediking.
De eerste is voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer.
Bij de uitgang kunt u middels de zendingsbussen geven voor de zending.
Uw gift digitaal overmaken blijft uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Kanselboodschap:
Na afloop van de morgendienst zal er na de zegen een kanselboodschap worden voorgelezen.
U wordt verzocht om na de zegen weer te gaan zitten. Ter afsluiting van de kanselboodschap zingen we Gezang 9 de verzen 3 en 4 (Morgenzang)..

Hand-out voor de middagdienst:
Voor de middagdienst is een hand-out samengesteld. Deze is voor jong en oud. De inhoud wil helpen om vóór de dienst alvast te lezen, tijdens de dienst te gebruiken en ná de dienst te gebruiken om het gesprek thuis te stimuleren. U kunt de hand-out even uitprinten en meenemen naar de kerk.

Extra Collecte:
Volgende week zondag wordt er een extra collecte gehouden die bestemd is voor Centraal Azië. Dit project van de GZB wordt gesteund door de Zendingscommissie. De GZB verleend met dit project hulp aan christenen op het gebied van verzorging en opvang van verslaafden en daklozen.

Belijdeniscatechese:
Graag nodigen wij alle (jong)volwassenen, die nog niet in het openbaar belijdenis van het geloof hebben gedaan, maar die tegelijk niet zonder de Heere Jezus willen in hun leven, uit om zich aan te melden voor de belijdeniscatechese. Medio september zal de belijdeniscatechese weer starten.
Er zijn al wel enkele opgaven binnen, maar het zou mooi zijn als de groep nog wat groter wordt en er opnieuw een groep van jongeren en ouderen samen met elkaar optrekt (mogelijk) op weg naar de dag van het belijdenis doen. Hebt u of jij hier al serieus over nagedacht?
Aanmelden voor de belijdeniscatechese kan bij dominee Van den Berg. Wanneer u/jij graag eerst een gesprek hierover wil, is dat uiteraard ook mogelijk. Onze predikant is graag bereid hier met u/jou over van gedachte te wisselen. Schroom dus niet! T (0599) 331212 / Mail: predikant@hervormdonstwedde.nl.

Kopij Kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van september kunt u aanleveren tot en met woensdag 24 augustus aanstaande, bij voorkeur per e-mail naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl
of bij de scriba: Besselinglaan 2.

Openstelling Kerk:
Zaterdag 27 augustus is de kerk open van 14.00 – 16.30 uur voor bezichtiging en bezinning.
Op deze zaterdag zal ook de crea-club aanwezig zijn.