Vrouwenvereniging "Ruth"25.05.2022

Op 18 mei stonden we met z’n allen, op de parkeerplaats,  te wachten op Anneke M. en Sinja. Zij hadden de slotavond georganiseerd. We bleven in d’Ekkelkaamp, want daar stond van alles uitgestald om kaarsen te maken. René ( misschien wel bekend van de Hobbybeurs) heeft, sinds hij een burn-out heeft gehad, als hobby kaarsen maken. Hij maakt van restjes kaarsen, die hij van kerken, restaurants, etc. krijgt , weer nieuwe kaarsen. Hij gebruikt hiervoor van allerlei malletjes of maakt ze zelf. Hij had voor deze avond ook malletjes gemaakt die we konden vullen met allerlei gekleurde blokjes van oude, omgesmolten kaarsen. Hij maakte ze dan verder af door er transparant kaarsvet bij te gieten. Dit had natuurlijk even tijd nodig om uit te harden, maar we hebben ondertussen genoten van koffie/thee met lekkers en later wat fris met warme hapjes.
Het was een gezellige avond. In september hopen we weer te starten, maar daarover meer in het kerkblad van juli/augustus.

Een fijne zomervakantie gewenst.